Wednesday, April 28, 2010

I'm Alive!

Etter antall request fra mamma om å skrive meir, fant eg endelig tid til å få ned noen ord...

I påskeferien, reiste eg med familien først ned til Saint Louis , Missouri, og Sercy, Arkansas. Siden "påskeferien" berre var langfredag av, tok vi også fri på torsdag og mandag. Vi begynte turen ned onsdag kveld, og med ein liten sovepause i bilen kom vi fram til Saint Louis torsdag morning. Vi litt sov hos tanten til Zach, søsteren til Greg, som bur 15 min fra sentrum, før vi reiste inn til Saint Louis's mest berømte attraksjon, "The Arch". "The Arch" kan best beskrives som ein 200m høy stålbue og blir kallt "The gateway to the West". Vi kjøpte billetter for å ta heisen opp til toppen klokka 11, men køen var allerede så lang at vi ikkje fekk billetter før klokka 15.10. Vi brukte den 4 timer lange ventetiden på å ete lunch og gå litt rundt i downtown..

Masdglkasdhlgkajhdslgkjhlewhaglidsa... Eg hadde skrivet eit langt innlegg om resten av turen, men Blogspot bestemte seg tydligvis for å poppe opp ein feilmelding og slette alt utenom dette, og eg gidd ikkje skrive det opp igjen.. I alle fall ikkje i kveld.. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

No comments:

Post a Comment