Monday, February 15, 2010

Sist tirsdag begynte vekkerklokken å lage eit fæla leven 7.05 som vanlig. Då eg endelig var komt meg opp av senga og begynt å spist frokost oppdaga eg at noko ikkje stemte. Eg såg meg rundt for å prøve å finne ut kva det var utan hell. Det var ikkje før eg hadde skylt ut av melkeglasset at eg såg kva det var. Zach var ikkje stått opp. Eg skrudde raskt på TVen og blei møtt av:"Warren High school is closed because of snow"... Så masse for å stå opp av seg sjøl. Eg gjekk tilbake til sengs og sov til 12.

Etter to slappe innesnødde dager, fekk eg ein melding av Cody på torsdag om eg ville vere med på kino. Såg "The Legion", ein heilt OK film, men det var godt å komme seg ut av huset. Fredag kveld reiste eg og Zach til Keith.

Neste helg skal "the youth group" reise til ein eller annen ting, og for at det ikkje skal bli så dyrt hadde vi ein "found raiser" etter kirken på søndag. Vi serverte spagetti til sultne familier som kom frå gudstenesten, og dei donerte litt penger. Trur vi hadde fått inn over $1000 før gryten med spagetti var tom. Eg var ein rask tur heim før eg reiste på kino igjen. Etter det åt vi på CiCi's alt-du-kan-spise-for-30kr pizza. Den plassen er amazing!

Siden vi hadde fri på mandag, pga. "President's day" (pluss at det var meldt 5-10 inches snø) kom folk frå "youth group" over og overnatta til i dag.

2 comments:

  1. Kristine SkarsvågMarch 6, 2010 at 3:07 PM

    Kor mye snø er det ? :P
    Her er det sikkert en halv meter eller noe :P

    ReplyDelete
  2. Var 10-20cm på det meste kanskje.. Ikkje masse i det heile tatt :P

    ReplyDelete