Sunday, May 23, 2010

Heile gruppen

Arlington Graveyard

Fleire bilder på Facebook

Gjennom året her har områderepresentante rundt her gått sammen og planlagt forskjellige turer med utvekslingsstudentene. Første turen var Niagara Falls, før dei tok oss til ein fornøyelses park, skitur, "all night party" og sikkert noe eg ikkje husker også. På kvar tur sa dei vi burde glede oss til Washington D.C., den turen kom til å bli den klart beste. Vi lurte litt på korleis det gjekk an, for alle turene var fantastiske, men dei hadde rett. Eg er ikkje heilt sikker på kva som gjorde det, kan hende det var hotellet med badebaseng og treningssenter, dei morsomme attraksjonene eller berre det å reise vekk, men mest trur eg det var alle dei fantastiske folka som var med og alle kjente kvarandre no.

Washington D.C. turen starta med at mange av utvekslingsstudentene overnatta i huset til Steve Flinn (sjef for alle dei lokale områderepresentantene). Vi var oppe det meste av natten og spelte billiard, fantasi eller satt i ein ring og snakka. Klokka 6 satt vi oss i bilen og satt kursen for USA sin hovudstad. "Bilen" var ein slags minibuss med plass til at kanskje 8 personer kunne sitte komfortabelt i den. Uheldigvis var den registrert for 15 personer så vi satt klemt sammen for dei 8 timene turen tok.

Då vi kom fram reiste vi til Arlington graveyard trur eg det var. Det er gravplassen med alle dei kvite korsene, der dei gravlegger alle dei falne soldatene. Etter det reiste vi til Olive Garden for å ete mat før vi reiste til hotellet.

Neste dag, fredag, reiste vi inn til sjølve sentrum av D.C. Vi såg den store obelisken framfor det kvite hus, lincoln memorial, Vietnam Memorial, Amerikan History Museum, det kvite hus (from a restricted distance), National Post Office for shopping av suvenirer og vi reiste til østkystens største kjøpesenter (Lederne likte tydeligvis ikkje prisene der inne, så vi brukte berre 30 minutter på titte rundt. Var berre tid til å gå inn og ut).

Lørdag var museum dag og vi såg World History Museum of Dinosoaurs (kor dei spelte inn Night at the museum), The Hope Diamond, National Museum of Art,  National Air and Space Museum. I tillegg såg vi The US Capital, som eg alltid har trudd var det kvite hus før no.  Då det var tid for middag om kvelden reiste vi til eit "medieval dinner theater". Vi fekk servert mat på metallfat uten bestikk, og såg på folk som slåss med sverd og rei på hest. Var ein opplevelse!

Søndag blei brukt på turen heim, men vi stoppa med ein "Outlett mall" i eit par timer for å handle klær.

Monday, May 10, 2010

Meir av Arkansas

Utsikt over Saint Louise

Knøttelille heisen som går opp til toppen

Eit rådhus eller noe...

Greg og Lorie sammen med to av kusinene til Zach

Då vi endelig tok heisen opp i toppen av the Arch, kunne vi sjå utover heile Saint Louise. Vi brukte ein knapp time på å sjå ut dei knøttsmå vinduene og ta bilder. Då vi kom ned på bakkenivå igjen var det ikkje tid til å gjere noe annet, så vi reiste heim til tanten til Zach igjen. Fredags morning blei brukt på å reise til Sercy, Arkansas. Då vi kom fram rundt 13.00, reiste vi rett til Harding University. Det er skulen som Justin og Chris har gått/går på, og Zach har tenkt å søke til. Vi gjekk og såg oss litt rundt på campus, og eg og Zach gjekk til ein programmerings time for å sjå korleis det var. Då vi var ferdig reiste vi til Justin og Chris sine hus (dei bur tre gater frå kvarandre) for å pakke ut før vi reiste tilbake til universitetet om kvelden. Elever hadde satt sammen ein stor konsert, og hadde konkurranse om å ha det beste showet.

Neste dag blei eg vekt klokken 7 om morningen av Greg, Justin og ein venn av Justin for å reise på fisketur.  Vi fekk ingenting, berre eit par napp, men det var koselig å berre drive ned ein elv i ein båt. Søndag gjekk vi i kirken, var omtrent som i Belpre. Berre litt andre sanger og litt kortere. Då vi hadde ete lunch reiste vi til ein innsjø med 35 feet høye klipper for å bade. For å beskrive Justin kan du sjå for deg ein fyr som frivillig tar saltoer frå 35 feet og du har han. Tipper det var 18 grader i vannet, men alle klaga over att det var så iskaldt!

Mandagen blei brukt på den 14 timer lange turen heim igjen.

Wednesday, April 28, 2010

I'm Alive!

Etter antall request fra mamma om å skrive meir, fant eg endelig tid til å få ned noen ord...

I påskeferien, reiste eg med familien først ned til Saint Louis , Missouri, og Sercy, Arkansas. Siden "påskeferien" berre var langfredag av, tok vi også fri på torsdag og mandag. Vi begynte turen ned onsdag kveld, og med ein liten sovepause i bilen kom vi fram til Saint Louis torsdag morning. Vi litt sov hos tanten til Zach, søsteren til Greg, som bur 15 min fra sentrum, før vi reiste inn til Saint Louis's mest berømte attraksjon, "The Arch". "The Arch" kan best beskrives som ein 200m høy stålbue og blir kallt "The gateway to the West". Vi kjøpte billetter for å ta heisen opp til toppen klokka 11, men køen var allerede så lang at vi ikkje fekk billetter før klokka 15.10. Vi brukte den 4 timer lange ventetiden på å ete lunch og gå litt rundt i downtown..

Masdglkasdhlgkajhdslgkjhlewhaglidsa... Eg hadde skrivet eit langt innlegg om resten av turen, men Blogspot bestemte seg tydligvis for å poppe opp ein feilmelding og slette alt utenom dette, og eg gidd ikkje skrive det opp igjen.. I alle fall ikkje i kveld.. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Thursday, March 11, 2010

Oppdatering!

Hmm, no gjelder det å huske ka som har skjedd siden 15. februar...

Ein helg reiste ungdomsgruppen i kirken til "Winterfest", ein stor kirkeleir i Gatlinburg, Tennessee. Det tok 8-10 timer med buss ned der så vi kom ikkje fram før i 5 tiden på fredag. Vi blei delt inn i rom før vi gjekk ut for å utforske byen. Gatlinburg er ein turistby, så det var fullt av rare butikker og ting å sjå. Klokken sju begynte sjølve samlinga. Sjølv om det var i ein stor hall, nesten like stor som ein fotballbane, var det berre plass til halvparten av folka som var der. Totalt var det nesten 15,000 ungdommer på plass, så dei måtte dele gruppen i to og kjøre programmet i to omganger.

Det heile begynte med ein liten introduksjon til temaet, før ein illusjonist/komiker hadde eit lite show på scenen. Etter det var det litt salmesynging og ein fyr holdt ein tale før vi slapp ut. Vi brukte eit par timer etter det til å berre gå rundt å sjå på ting før youthgroupen vår hadde ein samling tilbake på hotellet.

Lørdag begynte dagen med ein ny samling. I begynnelsen var oppmerksomheten retta på ein komiker på scenen før samme fyren som dagen før holdt ein ny preken om samme tema. Etter litt allsang blei vi kasta ut på gaten for å gjøre plass til neste gruppe. Vi gjekk til Texas roadhouse for å ete lunch, men gatene var så fulle av sultne kristne ungdommer så vi måtte vente i 45 min før det i heile tatt var eit bord ledig.

Om kvelden var det ein ny samling som gjekk stort sett ut på det samme. Begynte med to morsomme artister før det var litt allsang og ein fyr preika i vei. Dei hadde også ein "debatt" mellom ein kristen og ein ateistisk professer.Trur dei fleste i hallen syns det var ganske tragisk. Eg veit ikkje heilt ka arrangørenene prøvde på. Dei sa dei prøvde å hjelpe folk når dei blei stillt kritiske spørsmål om trua deira, men han "professoren" var så dum/hjelpelaus at dei fleste kunne ha diskutert bedre enn han.

Eg visste ikkje heilt ka eg skulle forvente av bursdagen min, men det var kjempekoselig. På sjølve dagen sang folk i fysikkklassen og matteklassen bursdagssangen. Då dei kom til "Happybirthday to ..." visste ingen heilt ka navn dei skulle sei, så det blei ein blanding mellom, BiiDjornar, bernard, Lee og noen andre varianter eg ikkje heilt kunne tyde. Etter skulen gjekk eg ut med familien for å ha ein bursdagsmiddag. Eg trudde det berre var oss fire, men då vi kom til restauranten satt det ein liten samling rundt bordet. Kirkegruppen Lorie og Greg går til hadde visst funne ut dei skulle ha eit lite overasskelses besøk for meg. Dei er kjempekoselige, og det var veldig hyggelig. Fekk litt forskjellige presanger. Eit par Ohio State (amFotballag) t-skjorter, ein foldekniv, ein stor pakke m&m, ein West Virginia hoody og av Greg og Lorie fekk eg ein kikkertsikte til å feste på Saueren når eg kjem heim.

To dager etter gjekk eg ut med forskjellige venner til Buffalo Wild Wings for å feire. Matt spanderte 6 "Blazin' wings" på dei to utlendingen der. "Blazin' wings" er dei sterkeste kyllingvingene dei har. På menyen står det ein advarsel: "Warning, keep your hands off eyes, kids, sensitiv skin, and pets after eating these". Eg syns egentlig ikkje dei var så veldig sterke, den tyrkiske pepperen var masse verre, men Martin kjente det ganske bra...

Husker ikkje/Gidd ikkje skrive meir no. Pga alle snødagene i februar må vi gå 1 time lenger på skulen i heile mars! Starter 8.15 og slutter ikkje før 16.12.. Det er forferdelig! Særlig siden eg begynte på Track (friidrett) på mandag. Trening er rett etter skulen og eg kjem ikkje heim før 18.30-18.45.. The first day of practice we had to run 1600m to warm up, then do some stretching and short sprints. After that the coach said: "Good, now run wherever you want for 40 minutes". I thought she was kidding before everybody started running. After 40 minutes of terror we had to do eight 70 meter sprints. The next day we did 50 minutes of running. Aww, I dont think I've ever been this sore. Today we did 6X800m, each in no more than 3 minutes..

Hahah, skifta visst over til engelsk oppi her.. Ganske rart :P

Basketball kamp

Monday, February 15, 2010

Sist tirsdag begynte vekkerklokken å lage eit fæla leven 7.05 som vanlig. Då eg endelig var komt meg opp av senga og begynt å spist frokost oppdaga eg at noko ikkje stemte. Eg såg meg rundt for å prøve å finne ut kva det var utan hell. Det var ikkje før eg hadde skylt ut av melkeglasset at eg såg kva det var. Zach var ikkje stått opp. Eg skrudde raskt på TVen og blei møtt av:"Warren High school is closed because of snow"... Så masse for å stå opp av seg sjøl. Eg gjekk tilbake til sengs og sov til 12.

Etter to slappe innesnødde dager, fekk eg ein melding av Cody på torsdag om eg ville vere med på kino. Såg "The Legion", ein heilt OK film, men det var godt å komme seg ut av huset. Fredag kveld reiste eg og Zach til Keith.

Neste helg skal "the youth group" reise til ein eller annen ting, og for at det ikkje skal bli så dyrt hadde vi ein "found raiser" etter kirken på søndag. Vi serverte spagetti til sultne familier som kom frå gudstenesten, og dei donerte litt penger. Trur vi hadde fått inn over $1000 før gryten med spagetti var tom. Eg var ein rask tur heim før eg reiste på kino igjen. Etter det åt vi på CiCi's alt-du-kan-spise-for-30kr pizza. Den plassen er amazing!

Siden vi hadde fri på mandag, pga. "President's day" (pluss at det var meldt 5-10 inches snø) kom folk frå "youth group" over og overnatta til i dag.

Sunday, February 7, 2010

Tentamen og snø

Hadde tentamen for ein eller to uker siden.. Dei var så seint pga. blei utsatt ein uke pga alle snødagene vi hadde etter jul. Vi hadde tentamen i ALLE fag, men det var kjempelett.. Det var ikkje noe torturerende heildagsprøve som i Norge, men berre ein vanlig to-timers prøve som inneholdt stoff frå heile semesteret.

Sist fredag var det meldt snøstorm om ettermiddagen, så vi fekk fri to timer tidlig frå skulen, og alle sportene blei avlyst for helga. "Two-hour early dismissal" har ikkje skjedd på mange år. Dei fleste husker ikkje eingang kortid det skjedde sist. I alle fall så ringte klokka for siste gang klokka 1.12 og vi reiste lykkelige heim i regnet. Den fryktelige, morderiske snøen som var meldt, kom ned som regn i steden for fram til i 11 tiden om kvelden. Men lørdags morning var det ca. 15 cm snø ute, så vi får sikkert fri på mandag ^^

Monday, February 1, 2010

Oisann, tiden flyr og no er det over ein uke siden eg skreiv sist :P

Tirsdag to (?) uker siden ringte klokka 7.05 som vanlig og eg stod opp 7.15. Heldigvis såg eg at Zach fortsatt sov, så eg tok ein titt ut vinduet og siden bakken var dekka med HEILE 3cm snø, gjekk eg til sengs igjen og stod ikkje opp før 12. Snow days er elsk! :)

Ein eller annen fredag, husker ikkje heilt ka, gjekk eg på kino med Holly, Nathan, Derrick og noen folk eg egentlig ikkje kjenner, og såg "Legion". Den handla om at gud var så lei av all jævelskapen i verden så han sender englene sine for å utslette menneskeheten, og noe styr. Var heilt grei, men plottet var ganske dårlig gjennomtenkt. Før filmen gjekk vi til Buffalo Wild Wing og åt kyllingvinger, mmmm.

Sist lørdag spelte eg Paintball med Nathan Vincent, Cody, Derrick, og noen som vi ikkje kjente. Sjølv om eg blei trefft i hånden to ganger var sikkert den morsomste gangen eg har spelt her. Hmm, fortalte eg at eg hadde kjøpt eit paintball gevær? Føler ikkje gjorde det... I alle fall, i høst, rundt oktober trur eg kjøpte eg eit paintball gevær av Nathan Vincent for $50 (300kr) med maske og gasstankt :) Sjekka også med tollvesenet, og det skal gå fint å ta det med i bagasjen ;)

Emm, husker ikkje noe meir spennende akkurat no.. Skal skrive meir viss eg kjem på noe.